قیمت سنگ نمره

یکی از مصالح ساختمانی که امروزه کاربرد زیادی دارد سنگ نمره می باشد. این سنگ های نمره در اندازه ها و سایزهای مختلفی به بازار عرضه می گردد که هر کدام از آن ها با توجه به اندازه ای که دارند در موارد مرتبط خود به کار می روند. سنگ های نمره در اثر سایش و خرد شدن سنگ های لاشه به روش های طبیعی و صنعتی تولید می شود. مشتریان این محصول می توانند به صورت عمده سنگ نمره را خریداری کنند. قیمت سنگ نمره نیز با توجه به کیفیت و کاربردی که دارد متفاوت است. برای مثال یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین سنگ های نمره شناخته شده در کشور عزیزمان ایران سنگ نمره جوشقان می باشد.

بدیهی است که قیمت سنگ نمره جوشقان با توجه به رنگ سفید صدفی که دارد و کاربردهای آن از جمله ساختمان سازی، موزاییک سازی ، تولید سیمان ، مجسمه سازی بالاتر از دیگر سنگ نمره های موجود در بازار باشد باید گفت یکی از پرفروش ترین سنگ نمره ، سنگ نمره جوشقان است. گروه کارخانجات ایران پودر بهترین قیمت سنگ نمره و بهترین قیمت سنگ دانه بندی را به بازار ارائه می کند.

قیمت سنگ نمره

مزایای استفاده از سنگ نمره بندی شده

1. سنگ نمره رنگی و شن بهترین گزینه برای ایجاد و ساخت فضای سبز و باغ های برگرفته از طبیعت می باشد این سنگ ها بر خلاف چمن و سایر پوشش های گیاهی به آبیاری و مصرف آب بالا نیازی ندارد و برای اقلیم های خشک و کم آب مانند استان قم می تواند به صرفه و مناسب باشد.

2. قیمت سنگ نمره به دلیل ارزان و مناسب بودن می تواند جایگزین مناسبی به جای کفپوش بتنی ، بتن و سنگ فرش کردن باشد. قم یکی از برترین تولید کنندگان سنگ نمره بندی شده و پودر سنگ قم می باشد.

3. کیفیت و تنوع رنگ سنگ نمره می تواند باعث زیبایی محوطه های ساختمانی و معابر شود.

4. استفاده از سنگ نمره در معابر باعث عدم ایجاد گرد و خاک و گل در هنگام بارندگی می شود.

5. سنگ نمره می تواند بهترین جایگزین چمن باشد زیرا به نگهداری و سایر هزینه های مربوط به مراقبت چمن و فضای سبز نیاز ندارد.

6. یکی دیگر از مزایای استفاده از سنگ نمره رنگی در محوطه سازی شهرها و شهرک ها ، نفوذ آب معابر به لایه های تحتانی زمین و عدم فرسایش خاک و جلوگیری از حرکت سیلاب های روان است.

سنگ نمره بندی چیست

انواع درجه بندی سنگ نمره

  • سنگ نمره ۱
  • سنگ نمره 5/1
  • سنگ نمره ۲
  • سنگ نمره ۳
  • سنگ نمره ۴
  • سنگ نمره ۵
  • سنگ نمره دانه مرغی
  • سنگ نمره قلوه ای
  • سنگ نمره گردویی
  • سنگ نمره بادامی
  • سنگ نمره خشخاشی
  • سنگ نمره شکری
  • پودر سنگ
  • خاک سنگ
سنگ نمره جوشقان

کاربرد سنگ نمره

قیمت سنگ نمره همانند قیمت آهک بسیار مقرون به صرفه و مناسب است به همین دلیل می تواند در موارد مختلفی کاربرد داشته باشد. از کاربردهای آن می توان به زیبا سازی ، نما سازی و محوطه سازی باغ ، ویلا و فضای سبز اشاره کرد. شما می توانید با توجه به سلیقه و سبک محوطه خود از سنگ نمره های مختلف با رنگ های متنوع استفاده کنید و با کمترین هزینه به سرعت محوطه سازی خانه، برج ، باغ و ویلای خود را متحول کنید و معماری آن را به اثر هنری و زیبا تبدیل کنید.

سنگ نمره با توجه به سازگاری بالایی که دارد یکی از پر مصرف ترین گزینه ها برای ایجاد فضای سبز است همچنین قیمت سنگ نمره ارزان است و می توان از آن برای پوشش خاک در مسیرها، گذرگاه ها، کنار اتوبان ها، پیاده روها ، مسیرهای ماشین رو ، محوطه سازی فضای سبز مدرن و همچنین ایجاد مرز در تمامی پروژه های فضا سبز و محوطه سازی می باشد.

از دیگر کاربردهای سنگ نمره با توجه به قیمت سنگ نمره می توان به از آن در ساخت موزاییک نیز استفاده کرد از این موزاییک های طرح سنگ ریزه می توان برای کف باغ ، ویلا ، باغچه و … قابل استفاده است.
شما در هر ساختمانی از جمله مراکز تجاری ، نمایشگاه ها ، دکوراسیون داخلی منازل و فروشگاه های مختلف می توانید از سنگ نمره با سایزها و رنگ های مختلف استفاده کنید قیمت سنگ نمره و قیمت خاک رس می تواند تا حدود زیادی باعث کاهش هزینه های شما در زیبا سازی محوطه ها شوند.

سنگ نمره بندی

قیمت سنگ نمره

همان طور که گفتیم سنگ نمره یکی از پر کاربرد ترین محصولات جهت محوطه سازی به شمار می آید. قیمت سنگ نمره و قیمت سنگ دانه بندی با توجه به کیفیت و دانه بندی های مختلفی که دارد به صورت تناژ به فروش می رسد. با توجه به مواردی که در مقاله مطرح شد باید گفت قیمت سنگ نمره را نمی توان به صورت دقیق مشخص کرد شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *