قیمت پودر سنگ

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد بازسازی منزل خود را دارید و یا در حوزه مصالح ساختمانی در حال فعالیت می باشد و یا قصد دارید از دیگر مزیت های فراوان این محصول در صنایع دیگر استفاده نمایید و به دنبال بهترین قیمت پودر سنگ هستید و قصد خرید این محصول را دارید می توانید با گروه کارخانجات ایران پودر در ارتباط باشید.گروه کارخانجات ایران پودر با بیش از 12 سال سابقه در زمینه پودر سنگ قم و انواع مصالح ساختمانی در سراسر کشور در حال فعالیت می باشد و محصولات خود رو به عرضه عموم رسانده است.محصولات ارائه شده توسط مجموعه ما دارای بهترین کیفیت می باشد و با نازل ترین قیمت می توانید این محصولات را خرید کنید. در بسیاری از حوزه ها از جمله ساختمان سازی و فعالیت عمرانی از این متریال ارزشمند ولی ارزان مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر شما هم در این حوزه ها فعالیت داشته باشید حتما با این متریال منحصر به فرد و کارآمد آشنایی دارید. قیمت پودر سنگ نسبت به دیگر مواد ساختمانی مناسب تر است به همین دلیل بسیار پرطرفدار است.توجه داشته باشید که بیش از 90 درصد معادن پودر سنگ قم می باشد . اکثر فروش این نوع از مصالح ساختمانی در سراسر کشور از قم خریداری می شود . مجموعه ما مفتخر است که بهترین قیمت این محصول با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه را به بازار ارائه کرده ایم.

در ادامه به موارد مهم در زمینه عوامل مهم موثر بر قیمت این محصول اشاره خواهیم کرد و راهنمای خرید جامعی برای شما در نظر گرفتیم تا بتوانید با آگاهی بتوانید خرید خود را انجام دهید پس اگر قصد خرید دارید توصیه می کنم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پودر سنگ

پودر سنگ چیست؟

قبل از بررسی قیمت پودر سنگ ابتدا باید بررسی کنیم پودرسنگ چیست و چگونه به وجود می آید. این ماده را با نام خاک سنگ یا آرد سنگ نیز می شناسند. این محصول حالت پودر شده انواع سنگ موجود در معادن است. این محصول را به دو روش طبیعی و صنعتی تولید می شود هر دو روش دارای مکانیزهای ساخت متفاوتی هستند که هدف آن تبدیل سنگ به پودر است. شهر قم و پودر سنگ این شهر یکی از بهترین پودرسنگ های سطح کشور می باشد. گروه کارخانجات ایران پودر مفتخر است بهترین در این محصول با خلوص 96 درصد را به بازار کشور ارائه کند . همچنین به دلیل حذف واسطه ها بهترین قیمت موجود در بازار با بالاترین کیفیت ، این متریال معدنی را به بازار ارائه می کنیم. جهت مشاوره و خرید می توانید با مشاوران ایران پودر از طریق روش ها ارتباطی در تماس باشید.

پودر سنگ چیست ؟

تفاوت پودر معدنی با پودر لاشه

در روش طبیعی سنگ های موجود در طبیعت در اثر فشار، بر روی هم حرکت می کنند و سنگ های زیری را خرد می کنند این فشار و خرد شدن تا جایی ادامه پیدا می کند که سنگ ها به طور کامل پودر شوند. نمونه بازر خاک سنگ طبیعی را می توانید در سواحل به صورت شن و ماسه مشاهده کنید. ناگفته نماند پودر سنگ از طریق فرسایش یخبندان ها و نفوذ آب به داخل سنگ ها در طول دوره زمین شناسی نیز به وجود می آیند. نوع سنگی که موجب تولید انواع کانی ها می شود می تواند شامل سنگ آهک، کربنات کلسیم، سنگ گرانیت، مرر و موارد بیشتر باشد. هنگامی که در معدن پودر سنگ کلوخه را در دست می گیرید به سادگی پودر می شود . روند کاری به گونه ای است که این محصول از معدن به کارخانه برده می شود .

در آنجا توسط آسیاب های صنعتی بسیار قوی تبدیل به پودر می شود . میزان پودر شدناین محصول را مش می گویند . که این مش بسیار در کاربرد و مزیت های این محصول کاربرد داشته و همچنین یکی از عوامل موثر بر قیمت پودر سنگ می باشد . این محصول که از معدن استخراج شده دارای چسبندگی بالایی بوده و به صورت مکمل عمل می کند که بسیار کاربرد های فراوانی دارد . در مقابل این محصول از نوع معدنی ،  و این محصول از نوع لاشه می باشد که پودر حاصل از سنگ کوبان می باشد . این پودر ازنوع کوبیده شده  معمولی سفید تر می باشد ولی به هیچ عنوان چسبندگی کیفیت لازمه را نخواهد داشت . کافی است از یک نفر که شغل مرتبط دارید بپرسید و به شما توضیح خواهد داد که به سادگی ترک می خورد و استحکام و چسبندگی لازم را نخواهد داشت .

قیمت پودر سنگ در سال 1403

قیمت پودر سنگ در سال 1403 نسبت به سال قبل قطعا مثل تمامی محصولات بالاتر رفته و می توانید برای استعلام قیمت با ما در تماس باشید ، مشاورین ما آمادگی دادن مشاوره خرید و فروش محصولات و ثبت سفارش به شما مشتریان عزیزان می باشد . بپدازیم به ادامه مقاله .در روش صنعتی نیز با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی سنگ ها را پودر می کنند و سپس با به دو شکل داخل گونی و فله به بر اساس خواسته مشتری به بازار ارائه می کند. باید بدانیم که بیشتر این محصول که در صنعت ساختمان ، صنعت درب و پنجره دوجداره و ساخت یو پی وی سی و تولید آهک ، شهر سازی مورد استفاده قرار می گیرند به روش صنعتی تولید می شوند. البته هر دو نوع پودر سنگ برای مصارف صنعتی مفید هستند و مورد استفاده نیز قرار می گیرند.

یکی از تفاوت هایی که پودر سنگ معدنی و لاشه دارا می باشند در سیمان و صنعت ساختمان می باشد . معمولا برای کم کردن میزان مصرف سیمان از این محصول استفاده می کنند که این محصول معدنی به خوبی جواب می دهد ولی لاشه پس از مدتی ترک می خورد و حتی دچار ریزش می شود . ذرات این متریال ارزشمند طبیعی معمولا شکل گرد تری دارند و اصطکاک کمتری تولید می کنند اما نوع از مصالح ساختمانی های که به روش صنعتی تولید می شوند ذرات آن ها به شکل نوک تیز تری هستند و برای مصارف مانند تولید آسفالت مناسب تر می باشند. برای خرید پودر سنگ در سال 1403 با قیمت مناسب و همچنین بهترین قیمت آهک با کیفیت مرغوب می توانید روی ما حساب کنید.

پودر سنگ

قیمت پودر سنگ 25 کیلویی

قیمت پودر سنگ 1403 الخصوص نوع 25 کیلویی که یک روتین در خرید این محصول می باشد باعث شده بسیاری از این متریال استفاده شود . البته بسیاری برای مصرف بالای این محصول به تنی خرید می نمایند.این محصول نسبت به مزایایی که دارا است دارای قیمت بسیار مطلوبی می باشد.در واقع می توان گفت این مصالح ساختمانی یکی از ارزان ترین متریالی است که در تهیه ملات جهت ساخت و ساز و صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان ، صنعت کشاورزی ، صنعت گند زدایی و کلی کاربرد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. مناسب بودن قیمت این متریال باعث شده است که هزینه های تهیه ملات کاهش پیدا کند و به صرفه تر باشد. قیمت خاک سنگ بر اساس نوع آن مشخص می شود زیرا کیفیت هر کدام و کاربرد های آن ها با یکدیگر متفاوت است. البته بهتر است بدانید نام دیگر این محصول  خاک سنگ می باشد .

همچنین باید گفت بسته بندی، رنگ، سایز و دانه بندی این نوع از پودر می تواند در قیمت پودر سنگ تمام شده موثر باشد. باید به این مطلب نیز اشاره کنیم قیمت این مصالح ساختمانی که در امور ساختمانی و راه سازی و در حجم زیاد مورد استفاده قرار می گیرد از خاک سنگ هایی که در حوزه های رنگ سازی، پلیمر، مجسمه سازی، تولید چسب و زرین کاربرد دارد ارزان تر است. جالب است بدانید پودر سنگ متا یا Meta جهت ساخت مجسمه نیز کاربرد داشته . از این محصول حتی در گاو داری ها نیز استفاده می شود و به غذا گاو ها اضافه می شود . این محصول PH خاک کشاورزی را پایین میاورد و میزان اسید آن را تصحیح می نماید. قسمت از مردم نیز به دلیل مصرف کم این محصول از قیمت پودر سنگ 25 کیلویی استفاده می کنند.

کاربردهای این محصول

با توجه به اینکه قیمت پودر سنگ سال 1403 کمی افزایش قیمت خواهد داشت باز نیز مزایای فراوانی دارد که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت. قیمت این متریال مناسب است پس می توان از این ماده در صنایع مختلف استفاده کرد. در ادامه به کاربرد های این مصالح ساختمانی پر کاربرد و ارزان می پردازیم تا بیشتر با این ماده منحصر به فرد آشنا شویم.

  • از این محصول علاوه بر استفاده در تهیه ملات در ساخت و ساز از آن برای تولید موزائیک، سیمان، سرامیک و کاشی نیز استفاده می شود. البته می توانید از قیمت پودر سنگ 25 کیلویی استفاده کنید که اگر مصرف کمتری دارید برای شما کمتر هزینه شود.
  • علاوه بر این پس از آسفالت کردن خیابان ها این متریال  را بر روی آن می پاشند تا ذرات تشکیل دهنده آسفالت بهتر به دیگر متصل شوند. برای خرید پودر سنگ تنها کافی است با ما تماس بگیرید.
  • صنعت دیگری که از این نوع از پودر معدنی استفاده می کند تولید فولاد است در واقع می توان گفت یکی از اصلی ترین مصرف کنندگان این ماده صنایع فولاد است. این ماده در صنعت فولاد به عنوان گداز آور مصرف شده و در جمع آوری سرباره نیز نقش دارد.
  • یکی از مصارف دیگر استفاده از این پودر صنعتی برای تصفیه فاضلاب ها است با استفاده از این محصول می توان فاضلاب های شهری و یا پساب کارخانجان که حاوی انواع میکروب ها و فلزات سنگین هستند را پاکسازی و تصفیه کرد. به صرفه بودن قیمت پودر سنگ و همچنین خاصیت آن باعث مصارف بیشتر آن می شود.
  •  ازاین متریال پر مصرف و ارزان  برای انجام کارهای هنری مانند مجسمه سازی، تهیه تابلو نقش برجسته و پتینه کاری نیز استفاده می شود.
  •  برای ضد آب کردن محیط های مانند زهکشی کانال های آب یا زیر سازی مناطقی که رطوبت زیادی دارند پودر سنگ کاربرد دارد.
  • در تولید انواع پلاستیک و پلیمر، به خصوص پلاستیک سخت نظیر PVC پودر سنگ به کار می رود زیرا این محصول با توجه به خاصیتی که دارد باعث بهبود ویژگی های فیزیکی و بافت آن شده و استحکام پلاستیک را افزایش می دهد.
  •  یکی دیگر از مصرف کنندگان اصلی این پودر این متریال صنعت کاغذ سازی است زیرا از آن جهت کاستیک زدایی، حجم دهندگی و کاهش هزینه های تولید کاغذ استفاده می نماید. قیمت پودر سنگ مناسب و ارزان است پس می تواند باعث کاهش هزینه ها در صنایع مختلف شود.
  • کشاورزی و باغداری و پرورش محصولات زراعی هم یکی از جنبه های مصرف پودر سنگ به حساب می آید. این ماده معمولا برای کنترل اسیدیته خاک در زمین های کشاورزی که به دلیل بارش زیاد نزولات جوی و یا مصرف بیش از حد کود های شیمیایی اسیدی شده اند بکار می رود. همچنین حاوی عناصر معدنی مفیدی نظیر کلسیم ، گوگرد ، پتاسیم ، منیزیم ، آهن و منگنز هستند که برای رشد و تقویت گیاهان مناسب است.
نقش پودر سنگ در تولید یو پی وی سی

همانطور که گفته شد پودر سنگ کاربرد های فراوانی دارد و مصارف بسیار زیادی در صنعت های مختلف دارا می باشد . دلیل محبوبیت و پر استفاده بودن این محصول قیمت پودر سنگ می باشد که بسیار مناسب و اقتصادی می باشد . یک از کاربرد های فراوان این محصول در صنعت ساختمان و به طور خاص صنعت درب و پنجره دوجداره می باشد . یک پنجره دوجداره از 4 قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل پروفیل ، یراق آلات ، شیشه و گالوانیزه می باشد . پروفیل به شاخه های 6 متری می گویند که برش می خورد و از آن برای قاب های پنجره استفاده می شود . در حال حاضر سه پروفیل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند که شامل آهن ، آلومینیوم و یو پی وی سی می باشد . آهن به دلیل زنگ زدگی و رنگ آمیزی سالیانه کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

آلومینیوم نیز به دلیل رسانا بودن عایق حرارتی قوی نمی باشد . عنصر آلومینیوم رسانا می باشد و گرما ، سرما و صدا را از خود عبور می دهد . پروفیل Upvc بسیار محبوب بوده و قیمت مناسبی دارا می باشد . در ساخت پروفیل یو پی وی سی از پودر سنگ یا همان کربنات کلسیم استفاده می شود . برای ساخت یو پی وی سی چند مواد با یکدیگر ترکیب شده و مقدار مشخصی از این مواد ساختار یو پی وی سی را تشکیل می دهند. یو پی وی سی بسیار عایق مناسبی می باشد و قیمت بسیار مناسبی دارا است . با این پروفیل علاوه بر جلوگیری از آلودگی صوتی به داخل منزل دارای عایق حرارتی قوی می باشد. با پنجره Upvc همچنین نیاز به رنگ آمیزی سالیانه نخواهید داشت. اگر به دنبال بهترین قیمت انواع پودرسنگ در سراسر کشور هستید با ما در تماس باشید.

نقش این محصول در تولید یو پی وی سی
نقش این متریال در ساخت آهک

همانطور که در فوق ذکر شد به دلیل مناسب بودن قیمت پودر سنگ و مزایای فروانی که دارا می باشد باعث شده این متریال بسیار پر استفاده باشد. یکی از مزیت های آن که در تولید پروفیل یو پی وی سی می باشد در فوق ذکر شد و در این قسمت می خواهیم کاربرد دیگری این محصول را مطرح نماییم. پودر سنگ در ساختمان سازی کاربرد های دارا می باشد ، اما یکی دیگر از مشتقات این متریال که در این صنعت بسیار پر کاربرد می باشد آهک می باشد . پودر سنگ استخراج شده را با حرارتی می پزند و بعد از پخته شدن به آهک کلوخه یا همان آهک آب نخورده تبدیل می شود . آهک در صنعت ساختمان بسیار پر استفاده می باشد . همچنین از آهک نیز مشتقاتی تولید می شود که باز آن ها بسیار کاربردی بود و مزیت های فراوانی دارا می باشد.

آهک یا هان کلسیم اکسید با فرمود CAO می باشد . سنگ آهک با فرمول شیمیایی Caco3 در اثر حرارت به آهک تبدیل می شود . از آهک برای استفاده از ساخت بناها جهت محکم سازی پی آن ها مورد استفاده قرار میگیرد. آهک شفته یا همان ملات خاک و آهک می باشد . کیفیت آهک به جنس سنگ آهک و کربنات کلسیم یا همان پودرسنگ بستگی دارد. توجه داشته باشید که به عنوان مثال اگر پودر سنگ شما دارای خلوص بالای 90 درصد باشد پس از پختن آهک خوبی خواهید داشت. زمانی که به آهک کلوخه آب اضافه می کنید باعث می شود گرما تولید کند و در اثر جذب آب متورم شده و به صورت پودر سفید در می آید که به آن آهک آب خورده می گویند. اهک های دیگری نظیر آهک کلوخه ، میکرونیزه ، کلوخه ، شفته ، کلیسنه و هیدراته می باشد.

قیمت پودر سنگ در سال 1403
نتیجه گیری از مطالعه این مقاله

همانطور که مطالعه کردید این محصول انقدر کاربرد و مزیت داره که در مجال یک مقاله نمی گنجد . حال که با برخی از کاربرد های بی نظیر این ماده آشنا شده اید شاید پیش بینی قیمت پودر سنگ سال 1403 را بدانید. همان طور که گفتیم قیمت این محصول به عوامل زیادی بستگی دارد که از این عوامل می توان به کیفیت، نحوه تولید، مش بندی، کاربرد و حمل و نقل آن اشاره کرد.معمولا سالیانه یه درصد و مبلغ مشخصی بروی قیمت خاک سنگ اضافه خواهند کرد . طی جلسه ای که معدن داران محترم برگزار می کنند بر یک قیمت به توافق می رسند و همه به همان قیمت محصول خود را ارائه می کنند. این متریال کاربرد های فراوانی داشته که ما فقط توانستیم به قسمتی از آنها بپردازیم . بزرگترین مزیت این محصول قیمت پایین آن می باشد.

پودر سنگ به چند صورت در بازار به مشتریان عرضه می شود که شما می توانید آن ها را به صورت کامیونی، کیسه ای، فله ای و کیلویی خریداری کنیدعلاوه بر پودرسنگ می توانید بهترین قیمت پودر جوشقان را از ما دریافت کنید..توجه داشته باشید که قیمت پودر سنگ 25 کیلویی یک وزن رایج برای خرید این محصول می باشد.

نوع خرید و مقدار خرید شما می تواند در قیمت پودر سنگ تمام شده تاثیر گذار باشد پس می توانیم نتیجه بگیریم که به طور دقیق نمی توان قیمت این محصول را بیان نمود. شما می توانید جهت خرید این متریال با مشاورین فروش ما در تماس بگیرید و به طور دقیق از قیمت پودر سنگ سال 1403 مطلع شوید. نکته آخری که باید بدانید این است که هنگام خرید از مجموعه ما یعنی گروه کارخانجات ایران پودر به دلیل حذف واسطه ها بهای تمام شده کمتری پرداخت خواهید کرد و از این کار سود خواهید برد.

5 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *