پودر سنگ قم

پودر سنگ قم یکی از مطرح ترین نوع پودر سنگ در سراسر کشور می باشد . همانگونه که اطلاع دارید قسمت مهمی از این نوع از معدن این مصالح ساختمانی ارزان و کاربردی کشور در شهر قم می باشد . گروه کارخانجات ایران پودر مفتخر است در زمینه این متریال در حال فعالیت استخراج و تولید می باشد و به دلیل داشتن کارخانه و حذف واسطه ها دارای بهترین قیمت این محصول کاربردی در سراسر کشور می باشد. توجه داشته باشید که هنگام خرید این محصول آگاهی کامل داشته باشید و در این راستا مجموعه با سیستم صدای که مشاورین فروش ما به صورت کاملا رایگان به شما مشتریان عزیز راهنمایی و آگاهی دهند و سوالات شما را پاسخ دهند. مجموعه ما قصد دارد در این مقاله به عوامل موثر بر قیمت پودر سنگ قم بپردازیم و راهنمایی کاملی برای شما کاربران عزیز آماده کرده باشیم.

پودر سنگ قم

سوالات متداول شما کاربران عزیز

در این قسمت که ابتدای مقاله برای شما آماده شده است بسیار مهم می باشد و لازم توجه ویژه ای به این قسمت داشته باشید. یک سری سوالات متداول و معمول است که اکثرا از مشاورین فروش ما می پرسند. ما قصد داریم سوالات را مطرح کنیم و در ادامه به بررسی پاسخ های آن بپردازیم . ناگفته نماد که بحثی مثل پودر سنگ قم و یا عوامل موثر بر قیمت پودر سنگ بسیار گسترده بوده و این سوالات قسمت کوچکی از مطالب مربوط به این محصول می باشد . باز هم اگر سوال شما در میان سوالات نبود می توانید با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید و به صورت رایگان از این قابلیت گروه کارخانجات ایران پودر استفاده کنید . هدف ما در مرحله اول رضایت مشتری و هدف دوم ما آگاهی دادن به مشتری حتی اگر نخواست از ما خرید کنید .

سوالات متداول در زمینه این محصول

  • پودر سنگ چیست ؟
  • تفاوت پودر سنگ با خاک سنگ یا آرد سنگ در چیست ؟
  • این محصول چگونه به دست می آید ؟
  • مش چیست و چرا مهم است؟
  • خلوص محصول شما چقدر است ؟
  • کاربرد های محصول شما کدام می باشد؟
  • تفاوت پودر سنگ طبیعی با صنعتی در چیست ؟
  • عوامل موثر بر قیمت پودر سنگ قم چه می باشد؟
  • آیا محصول شما برای خوراک دام مناسب می باشد ؟
  • آیا ارسال به سراسر کشور دارا می باشید؟
  • آیا با محصول شما می شود مکمل مواد دیگر برای تولید پروفیل یو پی وی سی باشد؟
  • آیا محصولات شما به صورت تنی فروخته می شود یا کیسه ای هم موجود دارید؟
  • تفاوت محصول شما با پودر سنگ جوشقان در چیست ؟

این سوالات گلچین شده می باشد و سوالات متنوعی می توان در این زمینه مطرح کرد. در ادامه به بررسی این سوالات خواهیم پرداخت

پودر سنگ چیست؟

در ابتدا باید به این سوال پاسخ داد که اصلا پودر سنگ چیست و یا این محصول چگونه تولید می شود و به دست می آید . گروه کارخانجات ایران پودر مفتخر است بالاترین کیفیت محصولات را با نازل ترین قیمت به بازار ارائه کند. دلیل قیمت مناسب ما حذف واسطه گری می باشد . نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که بیش تر از 90 درصد معادن پودر سنگ قم وجود دارد که در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت . این مصالح ساختمانی از معدن های سنگی که در دل طبیعت بر اثر یک یا چند کانی به وجود آماده است .پوسته خارجی زمین از سنگ تشکیل شده است که در قسمت هایی معادن این محصول می باشد . درصد عمده ای از سنگ ها از سیلیس تشکیل شده است .

در ادامه به روند اینکه این محصول چیست و نحوه تولید آن چگونه است خواهیم پرداخت . معدن پودر سنگ قم بسیار می باشد که معدن گروه کارخانجات ایران پودر در فرج آباد قم می باشد . همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید می توانید به بررسی معدن بپردازید . این کلوخه ها به گونه ای هستند که وقتی در دست می گیرید با یک فشار ساده خرد می شود . متریال های اولیه موجود در معدن بارگیری می شود و به کارخانه منتقل می شود . در کارخانه مجموعه ما جدیدترین آسیاب بزرگ و حرفه ای موجود خریداری شده است که مزیت های فراوانی دارا می باشد. متریال منتقل شده را به داخل آسیاب ریخته شده و تبدیل به پودر می شود.

پودر سنگ با خاک سنگ قم هیچ تفاوتی ندارد ، فقط در قسمتی از شهر ها پودر سنگ می گوید و در بعضی از شهر ها به این محصول خاک سنگ می گویند.

پودر سنگ چیست و عوامل موثر بر قیمت پودر سنگ در قم کدام است؟

عوامل موثر بر کیفیت و قیمت پودر سنگ قم

این نکته را باید بدانید که یکی از استان هایی که در حوزه این محصول فعالیت چشمگیری دارد و دارای معادن زیادی از این نوع مصالح ساختمانی پر کاربرد و ارزان است شهر مقدس قم می باشد. طبق آمار منتشر شود بیش از 90 درصد معادن این محصول در قم می باشد . در واقع می توان گفت بعد از استان قم که در این حوزه فعالیت دارد شهر اصفهان یکی از بهترین این نوع از مصالح ساختمانی را دارا می باشد و به تولید آن پرداخته اند.. پودر سنگ قم با بهترین کیفیت و قیمت به سراسر کشور عزیزمان ایران عرضه می شود. این محصول همان گونه که از نام آن مشخص است از پودر شدن و پختن انواع سنگ معدنی تولید می شود. پودر سنگ قم در بسیاری از حوزه های ساختمان سازی و عمرانی دارای کاربرد است.

هنگامی که کلوخه در آسیاب تبدیل به پودر یا غبار می شود دارای ابعاد و نرمی می باشد که به آن مش می گویند. مش یکی از عوامل مهم در قیمت پودر سنگ قم می باشد. توجه داشته باشید که مش حتی کاربرد ها و مزیت های یک محصول را نیز مشخص می کند و در قیمت گذاری تاثیر بسیار زیادی دارد . میزان خلوص محصول نیز در قیمت موثر است . محصول ما که در آزمایشگاه تست داده و مدارک آن موجود است دارای خلوص بالای 96 درصد می باشد . البته نوع خرید ، کرایه ، نوع فله یا کیسه ( هزینه کیسه اضافه می شود ) قسمتی از تاثیر قیمت این محصول می باشد . خلوص محصول بسیار مهم می باشد . این متریال دارای کاربردهای فراوانی در انواع صنایع می باشد که نوع مش مشخص کننده کاربرد در آن صنعت می باشد.

کارخانه پودر سنگ در قم

نحوه تولید این محصول

پودر سنگ قم از کوبش کانی های موجود در طبیعت مانند سنگ آهک، کربنات کلسیم، مرمریت، سنگ آهن و … تولید می شود. برای تولید این محصول به روش صنعتی کارخانجات تولید پودر سنگ ابتدا سنگ های معدنی ویژه را از معادن قم استخراج کرده سپس آن ها را در دستگاه های سنگ شکن خرد می کنند بعد از آن سنگ های خرد شده را وارد کوره های چاه نموده تا سنگ در حرارت بالا پخته شده و مقداری از آب مولکولی خود را از دست بدهد. پخت سنگ باعث می شود تا توانایی جدب آب پودر سنگ قم بالاتر رود و محصول نهایی برای تهیه ملات مناسب باشد.

پس از پخت

پس از آن سنگ پخته شده را از کوره خارج کرده و وارد آسیاب می کنند تا براساس دانه بندی مطلوب و مورد نظر پودر شود. بعد ازاز پودر شدن این محصوله به دست آمده به درون سیلوهای بارگیری فرستاده شده و بعد از آن به صورت بسته بندی در کیسه های 15 الی 25 کیلوگرم و یا به صورت فله به بازار در سراسر کشور عرضه می شود.

مشخصات فنی و ویژگی  این محصول

  • رطوبت پودر سنگ قم حدود 9 درصد و چگالی آن 2 گرم در سانتی متر مکعب است.
  • پودر سنگ به دلیل این که ضریب اصطحکاک بالاتری نسبت به ماسه دارد برای تولید بتن با مقاومت بالا مناسب است.
  • قیمت این محصول نسبت به کیفیت بسیار مطلوبی که دارد ارزان است و می تواند در کارهای ساختمانی به صرفه باشد.

انواع پودر سنگ

  • این محصول با دانه بندی بسیار ریز برای کارهای نماسازی و تهیه بتن که به پودر سنگ سوپر نیز معروف است.
  • این محصول با دانه بندی معمولی برای تهیه ملات سیمانی و بتن با مقاومت معمولی
  • پودر سنگ درجه 2 قم برای دوغاب ریزی و بندکشی
پودر سنگ
کاربرد پودر سنگ

همان طور که گفته شد پودر سنگ قم یکی از کالاهایی است که به طور عمده و بسیار گسترده کاربرد دارد. این محصول به عنوان یکی از مصالح ساختمانی مهم و پر استفاده شناخته می شود که کاربرد وسیعی در صنعت ساخت و ساز دارد. از کاربردهای بسیار مهم و ویژه دیگر پودر سنگ قم می توان به مواردی همچون ترکیب آن با انواع سیمان پرتلند به ویژه سیمان سفید برای تهیه ملات رقیق و و دوغاب برای برای بندکشی کاشی و سرامیک، تهیه ملات برای سیمان آستر، ترکیب با چسب های آماده کاشی و سرامیک و تهیه ملات بندکشی دیوارهای ساخته شده با انواع آجر اشاره کرد.توجه داشته باشید علاوه بر پودر سنگ بهترین قیمت آهک کشور توسط گروه کارخانجات ایران پودر می باشد.

از کاربرد های دیگر پودر سنگ قم
  • افزایش مقاومت بتن
  • تثبیت خاک
  • ترکیب با گچ و سیمان برای تولید انواع قالب
  • در تولید آسفالت و راه سازی
  • ترکیب با سیمان سفید برای نماسازی
  • ضد عفونی سطوح کارگاهی
  • کاربرد در تولید کاغذ و مقوا
  • دفن زباله های عفونی
  • استفاده در صنعت شیشه
  • کاربرد در صنایع آرایشی و بهداشتی
عوامل موثر بر قیمت پودر سنگ

قیمت پودر سنگ قم

توجه داشته باشید اگر انبوه سازی هستید و یا در حال ساخت و ساز هستید و یا برای غذای دام و یا کشاورز و یا ساخت پروفیل پنجره و یا برای تبدیل آهک به دنبال بهترین قیمت پودر سنگ قم هستید به جای مناسبی آمده اید. کاربران عزیز به سادگی می توانند با تماس با مجموعه یعنی گروه کارخانجات ایران پودر با مشاورین فروش به صورت رایگان در تماس باشید . بهترین و نازل ترین قیمت خاک سنگ یا قیمت پودر سنگ را می توانید از مجموعه ما تهیه نمایید. به جای دادن هزینه های اضافی به واسطه ها از ما به صورت مستقیم خرید نمایید.

بهترین سنگ های آهک و کربنات کلسیم کشور را می توان در استان قم جستجو کرد. کیفیت، قیمت و تنوع گسترده سنگ های این استان باعث شده قم به بزرگ ترین تولید کننده این محصول در کشور تبدیل شود.

قیمت این نوع از مصالح ساختمانی بر اساس کیفیت و سایز مش بندی آن تعیین می شود. در این قسمت باید اشاره کرد بها پودر سنگ قم نسبت به سایر پودر سنگ های موجود در بازار مناسب تر است زیرا علاوه بر معادن زیادی که در این استان وجود دارد کارخانه های سنگ کوبی بسیاری در این استان مشغول به فعالیت می باشند و همین امر باعث شده تا قیمت پودر سنگ قم در این استان رقابتی شود. مجموعه ما مفتخر است که به سراسر کشور بار ارسال می کند و بسیار نماینده در شهرهای مختلف کشور دارا می باشد.

مجموعه ما علاوه بر محصولی که توضیح داده شد دارای انواع آهک نظیر آهک کلوخه ، پودر جوشقان ، سنگ دانه بندی ، خاک رس ، سنگ نمره و کربنات کلسیم می باشد . قیمت تمامی محصولات ما رقابتی بوده و با کیفیت ترین در نوع خود می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *