قیمت پودر جوشقان

یکی از محصولات پر کاربرد در زمینه ساختمان که کاربرد فراوانی دارد پودر جوشقان می باشد . پودر سنگ جوشقان به نوعی پودر سنگ محسوب می شود و گروه کارخانجات ایران پودر علاوه بر بهترین قیمت پودر جوشقان دارای بهترین قیمت پودر سنگ در سراسر کشور می باشد. توجه داشته باشید که محصولات گروه کارخانجات ایران پودر به دلیل خرید مستقیم از کارخانه و حذف واسطه ها بسیار به صرفه می باشد . این محصول هم از این قاعده مستثنا نیست . محصولات ارائه شده توسط مجموعه ما دارای کیفیت بالایی می باشد که می توانید به صورت گونی ، فله یا حتی کیلویی آن را تهیه کرد . در این مقاله قصد داریم و به معرفی کامل پودر سنگ جوشقان بپردازیم و انواع مزایا و معایب آن را بازگو کنیم و همچنین کاربرد های آن را بیان کنیم.پس تا انتهای مقاله همراه باشید.

قیمت پودر جوشقان

جوشقان چیست؟

پودر جوشقان همانطور که از اسم آن مشخص است برای روستای جوشقان در اصفهان می باشد . این پودر از این روستا استخراج شده و به سراسر کشور عرضه می شود . پودر سنگ جوشقان به دلیل سفیدی زیادی که دارد حتی سفید تر از پودر سنگ و با توجه به مش هایی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . وقتی که پودر از معدن به کارخانه منتقل می شود به دستگاه های آسیاب های بزرگی منتقل می شود و پودر می شود و این میزان پودر شدن را مش می گویند . این محصول به دلیل نرمی و مش های متنوعی که دارد در بسیاری از صنایع کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد و فروش بسیار بالایی دارد . قیمت پودر جوشقان نسبت به پودر سنگ معدنی بالاتر می باشد و همانطور که گفته شد دلیل آن مش و نرمی این محصول است .

برخی از مزیت های پودر جوشقان

پودر جوشقان علاوه بر استفاده فراوان در صنعت ساختمان در صنعت های دیگر نیز کاربرد های زیادی دارا می باشد . به عنوان مثال در صنعت شیشه تقریبا با مش 500 کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان مکمل در به موارد اولیه آن اضافه می شود . یکی دیگر از کاربرد های آن در صنعت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد که با مش 2500 از آن استفاده می شود . پروفیل یو پی وی سی سفید بوده و علاوه بر دیگر مواد اولیه از این محصول نیز در ساختار آن استفاده می شود. پروفیل Upvc عایق بسیار قوی بوده و می توان گفت مهمترین قسمت یک پنجره می باشد. علاوه بر صنایعی که گفته شد این محصول حتی در صنعت پزشکی نیز کاربرد داشت و با توجه به آنالیز و کاربردی بودن آن مورد استفاده قرار می گیرد. پس می توان گفت اصلی ترین مزیت این محصول قیمت پودر جوشقان می باشد.

استفاده از پودر سنگ جوشقان در صنعت پزشکی

همانطور که گفته قیمت پودر جوشقان پایین است و به همین دلیل است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود . یکی از صنایعی که از آن استفاده می شود صنعت پزشکی می باشد . اما شرط آن این است که متریالی که قرار است از آن استفاده شود ، آزمایشات لازم را گذرانده باشد و مورد تایید قرار گرفته باشد . بعضی پودر های سنگ مثل جوشقان یا پودر معدن فرج آباد و یا محصولات دیگر معادن کربنات کلسیم می باشد . کربنات کلسیم در صنعت پزشکی بسیار مفید و کاربردی بوده و در بعضی از دارو ها کاربرد داشته است .

آهک و جوشقان

علاوه بر کاربرد ها و مزیت هایی که گفته شد لازم است بدانید بزرگ ترین مزیت این محصول قیمت جوشقان می باشد که باعث شده توجیه اقتصادی داشته باشد و در تمامی صنایع کاربرد داشته باشد . این محصول پس از پخته شدن در یک شرایط خاص و دمای مخصوص به آهک تبدیل می شودو خود آهک بسیار کاربردی بوده و به دسته های مختلفی از جمله : آهک کلوخه ، آهک شفته ، آهک میکرونیزه ، آهک کلسینه تقسیم بندی می شوند که هر کدام کاربرد های خاص خود را داشته . حتی از آهک می توان موبر یا آسان بر ساخت . از آهک برای گند زدایی ، گند زدایی ، ساختمان سازی ، تصفیه آب ، متعادل کردن اسید خاک کشاورزی و بسیار کاربرد های دیگر را دارا می باشد.

توجه داشته باشید به دلیل تعدد انواع آهک باید محصول مد نظر خود را با دقت فراوانی تهیه نمایید.

قیمت جوشقان
سیمان

علاوه بر کاربرد هایی که گفته شد از جمله صنعت درب و پنجره ، انواع آهک ، صنعت پزشکی و دیگر کاربرد ها ، این محصول باعث می شود مصرف سیمان در صنعت ساختمان کاهش پیدا کند . یعنی بجای سیمان در ساخت ملات از این محصول به عنوان مکمل از آن استفاده شود و باز هم دلیل آن قیمت سنگ جوشقان می باشد . این عمل باعث شده بهای تمام شده برای پیمانکار بسیار پایین بیاید ، اما دقیقا همان کیفیت و چسبندگی را داشته باشد. قیمت پودر جوشقان به دلیل ارزان تر از سیمان بودن بسیار استفاده می شود.

شمال کشور

کاربرد های پودر جوشقان نسبت به قیمتی که دارد واقعا زیاد می باشد . یکی دیگر از آنها استفاده در شمال کشور می باشد . مردم عزیز شما کشورمان از این محصول به شدت استقبال کرده و مورد استفاده قرار گرفته است . شمال کشور به دلیل رطوبت فراوان به جای استفاده از گچ از پودر جوشقان با سیمان سفید ترکیب کرده و استفاده می کنند که عمر مفید تری داشته باشد و دلیل آن هم نرمی و قیمت جوشقان می باشد . البته ناگفته نماند که ماندگاری بسیار بالاتری دارا می باشد. با این ترکیب رطوبت و آب و هوای شرجی شمال کشور به شکلی کنترل می شود و به شکلی مشکل رطوبت برطرف می شود. به دلیل کیفیت بالای پودر جوشقان و قیمت پودر جوشقان که مناسب است از این متریال استفاده می شود.

نکته مهم در هنگام خرید پودر سنگ جوشقان

این نوع از سنگ و متریال پر کاربرد در کارخانه های متعددی در سراسر کشور کوبیده و فرآوری می شود . در استان قم هم همانند ما یعنی گروه کارخانجات ایران پودر فرآوری می شود ولی متاسفانه عده ای از همکاران پودر سنگ دیگر یا هم خاک سنگ قم دیگری جای این محصول به مشتریان خود بفروش می رسانند. برای اینکه پودر سنگ معتبر تهیه کنید حتما از فروشنده و کارخانه مطمئن باشید و یا حتی توانید محصول را به آزمایشگاه آنالیز روی آن انجام دهند تا مطمئن شوید که محصول را به صورت صحیح خریداری کرده اید . به سادگی نمی توان متوجه شد که محصول است یا خیر . به عنوان مثال قیمت خاک سنگ نسبت به قیمت جوشقان کمتر است ولی همکاران ما به شکل جایگزین ارسال می نمایند. پس توجه زیادی در این زمینه داشته باشید .

پودر سنگ جوشقان
نکته آخر

گروه کارخانجات ایران پودر با کارشناسان فروشی که دارا می باشد آمادگی دادن مشاوره کاملا رایگان به شما می باشند و می توانید بهترین قیمت پودر جوشقان را از مجموعه ما تهیه کنید و همانطور که گفته شد حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه باعث این امر می شود . هدف ما صرفا فروش نیست و ما بیشتر علاقه مندیم مشتری خود را آگاه کنیم که بتواند خریدی آگاهانه داشته باشد. نکته آخر این است که پودر سنگ مجموعه ما با خلوص بیش از 96 درصد توانسته جز بهترین تامین کنندگان پودر سنگ در سطح کشور باشد . این محصول مورد ازمایش قرار گرفته که مدارک آن موجود می باشد . امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *