پودر سنگ هنری

پودر سنگ از کوبیده شدن انواع کانی های معدنی موجود در طبیعت نظیر کربنات کلسیم، سنگ آهک، مرمریت، سنگ آهن و … تولید می شود. این ماده دارای کلیه خواص کانی کوبیده شده بوده با این تفاوت که به دلیل دارا بودن سایز بندی پودر و میکرونیزه و افزایش سطح تماس، علاوه بر این که خواص موجود در آن کاملا در دسترس می باشد همچنین در صنایع مختلف به راحتی به کار گرفته می شود. یکی از انواع پودر سنگ که در صنعت هنری نیز کاربرد دارد پودر سنگ هنری می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت پودر سنگ هنری آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پودر سنگ هنری

این محصول چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

این محصول  برای ساخت آثار هنری مثل گیفت، استند و مجسمه سازی به کار می رود. این پودر سنگ هم از کشور ترکیه وارد می شود و هم در داخل ایران تولید و به بازار عرضه می شود. قیمت پودر سنگ هنری که در کشور عزیزمان ایران تولید می شود بسیار مقرون به صرفه و مناسب بوده و دارای کیفیت خوبی نیز است.

نحوه کار با پودر سنگ هنری بسیار آسان بوده و مقاومت خوبی هم دارد. این نوع از پودر سنگ باسد بسیار یکدست و ریز باشد تا بعد از ساخت گیفت و استند و مجسمه، سطح اثر کاملا صاف و صیقلی شود. دیگر ویژگی این محصول این است که باید به خوبی با رنگ های اکرولیک ترکیب گردد و به اصطلاح، رنگ پذیری خوبی دارد. بنابراین می توان گفت یکی از عوامل موثر در قیمتقیمت این محصول کیفیت و مرغوبیت این محصول است.

این محصول که معمولا از سنگ آهک تهیه می شود به دلیل دانه بندی ریز و یکدست به خوبی در آب حل می شود و دوغاب ساخته شده از آن در داخل قالب سیلیکونی، در مدت نیم ساعت کاملا خشک می شود و می توان اثر را از قالب خارج نمود. این متریال یک محصول ارگانیک است که به خوبی جایگزین رزین پلی استر و سایر مواد شیمیایی مورد مصرف در ساخت گیفت و استند شده است زیرا هم قیمت پودر سنگ هنری اقتصادی بوده و هم فاقد بوی نامطبوع و هم مواد شیمیایی مضر است.

قیمت-پودر-سنگ-هنری

نحوه کار با پاین محصول و قالب سیلیکونی

برای ساخت گیفت و دیگر آثار هنری با این محصول  مانند یاد بود، هدیه، شادباش، استند و مجسمه باید از قالب سیلیکونی استفاده نمایید تا پودر سنگ هنری بعد از خشک شده به راحتی از آن خارج شود. استفاده از قیمت خاک سنگ قم می تواند در بودجه در نظر گرفته شده برای اینکار به شما کمک کند و کاهشی باشد.برای استفاده از این محصول باید به نکات زیر توجه فرمایید :

  • سعی کنید فقط مقداری که نیاز دارید مواد آماده کنید چون اگر اضافه بیاید، سریع خشک شده و بلا استفاده می شود.
  •  ابتدا آب را داخل ظرف آماده سازی بریزید و بعد به آن پودر سنگ بیفزایید.
  •  موادی که آماده می کنید باید یک دوغاب نسبتا غلیظ باشد. اگر خیلی رقیق باشد حباب در آن ایجاد شده و دیر می بندد و اگر خیلی غلیط باشد به خوبی شکل نمی گیرد.
  • بعد از ترکیب پودر سنگ هنری با آب مقداری حباب روی آن ایجاد می شود که باید یک قاشق آن را از روی آب بردارید. پشت کار را هم با یک خط کش صاف کنید.

با توجه به این که قیمت پودر سنگ بسیار مناسب و مقرون به صرفه است می توان از آن برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی بهره مند شد. پودر سنگ کاربرد های فراوانی دارد که یکی از این ها پودر سنگ جهت استفاده در هنر می باشد . نوعی از پودر سنگ هست که برای خوراک دام می باشد.در هنگام خرید این محصول علاوه بر قیمت پودر سنگ هنری به کیفیت آن نیز بسیار توجه داشته باشید و اقدام به خرید پودر سنگ هنری از هر فروشگاهی نکنید. پودر سنگ تولیدی شرکت پودر سازان دارای بهترین کیفیت و قیمت می باشد که برای کسانی که می خواهند یک کسب و کار کوچک برای خود راه اندازی کنند بهترین گزینه خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *